اولین زنجیره كشاورزی كشور برگزار كرد
سومین جشن سپاس
از مشتریان برتر پیشگامان كشت پایدار
تغییر ساختار اقتصادی و بهبود توزیع درآمد در كشورهای در حال توسعه، بهمنظور بالابردن استانداردهای زندگی ضروری به نظر میرسد.
مهندس سید هامان هاشمی، مدیر موفق و خوشآتیه شركت پیشگامان كشت پایدار، با ایجاد اولین زنجیره كشاورزی كشور، برای دستیابی به اهداف استراتژیك علمی و اقتصادی، همواره مجموعه خود را منطبق با استانداردهای روز پیش برده و با ارائه خدمات كشاورزی پویا، منسجم و با تفكر كارآفرینی، همواره سعی دارد كشاورزی معیشتی به كشاورزی درآمدزا و كارآمد تبدیل شود.
گزارش زیر مروریست بر سومین جشن سپاس پیشگامان كشت پایدار.
با حضور مشتریان برتر، فعالان اقتصادی عرصه كشاورزی و شركتهای بزرگ تأمینكننده نهادههای كشاورزی كشور، سومین جشن سپاس و تقدیر از مشتریان برتر خانواده پیشگامان، اولین زنجیره بخش كشاورزی كشور برگزار شد.
این جشن در شامگاه هشتم بهمن ماه همزمان با مسابقه فوتبال جام ملتهای آسیا بین ایران و ژاپن آغاز گشت؛ میهمانان دعوت شده در این ضیافت، ابتدا با تماشای این مسابقه ملی و پرهیجان به استقبال جشن رفتند.
هرچند بازی ایران و ژاپن با باخت تیم ملی ایران همراه بود اما با درایت مجری توانمند، محمود شهریاری و همراهی گرم و صمیمی اهالی گرگان زمین كه همچنان امید در آنها زنده است، جشن سپاس و تقدیر از مشتریان برتر خانواده پیشگامان با شادی سپری شد.
در این جشن سید هامان هاشمی، مدیرعامل شركت پیشگامان كشت پایدار، اولین زنجیره كشاورزی كشور پشت تریبون رفت و با خیر مقدم به حاضرین در جشن و تشكر از همراهی و همدلی مشتریان، برای فعالان اقتصادی در حوزه كشاورزی آرزوی توفیقات روز افزونی داشت.
تغییر الگوی سنتی حاكم بر بازار
سخنران بعدی این جشن محسن تاجر، مدیر بازرگانی پیشگامان كشت پایدار، بود كه با اشاره به اینكه در دنیای تجارت امروز، روابط تجاری بر پایه برد و باخت بنا نشده كه براساس جبر و قواعد بازی، یك سوی آن برنده و سوی دیگر بازنده باشد.
وی متذكر شد در فعالیتهای انتفاعی، موفقیتهای فردی، چیزی شبیه رویای شیرین اما دستنیافتنی است و امروزه موفقیت را در فعالیتهای باثبات، پایدار، مستمر در تجارت باید جستجو كرد و این كار مستلزم تیم منسجم، اهداف مشترك، استراتژی پویا و تقسیم كار اثر بخش است.
تاجر تأكید كرد: تلاش برای عبور از تحریم و تبدیل تهدیدها به فرصت، باید دغدغه مشترك اعضای تیم در بحرانهای فراگیر، محدودیتهای ناشی از تورم توام با ركود باشد.
مدیر بازرگانی پیشگامان، تصریح كرد: خانواده پیشگامان تلاش داشته با حدود نیم قرن كارآفرینی و فعالیت خود در حوزه كشاورزی، الگوهای سنتی حاكم بر بازار را تغییر داده و متفاوت با سایر شركتهای فعال در این بخش -كشاورزی- زنجیره فعالیتهای خود در حوزه فنی، خدمات تخصصی و تولید و بازرگانی را تكمیل كند و خطمشی این سازمان، همواره برمبنای ایدئولوژی و باور سازمانی«كشاورز لایق بهترینهاست» استوار میباشد.
ورود پیشگامان در هوشمندسازی كشاورزی
در ادامه این جشن سهیل ناظمی، مشاور بازرگانی پیشگامان كشت پایدار، به اهداف برگزاری جشن سالانه سپاس و تقدیر از مشتریان شركت پیشگامان اشاره و بیان كرد: هر مجموعه اقتصادی منافع به دست آورده را در بخشهای مختلف هزینه میكند و خانواده پیشگامان تلاش داشته این منافع اقتصادی را به جای هزینه در حوزه صاحبان سرمایه و سهام، در راستای اشتراك شادی خود و تقسیم این منافع با زیرمجموعههایی كه با آنها همكاری داشتهاند در قالب دعوت به سفرهای تفریحی خارجی و یا جوایز مختلف و در حوزه مسئولیتهای اجتماعی با فعالیت در موضوعات آموزشی و سرمایهگذاری ورزشی، بهویژه در بسكتبال در ردههای مختلف سنی و فعالیتهای عامالمنفعه هزینه كند.
وی با این توضیح كه شركت پیشگامان كشت پایدار تلاشهای ویژهای برای خلق مزیتهای رقابتی در حوزههای مختلف دارد، خاطرنشان كرد: در عین حال كه تلاش داریم با انتخاب محصول و تأمینكننده مناسب، نهادههای با كیفیت و خدمات مطلوبتری با قیمتگذاری مناسب ارائه دهیم در حوزه فعالیتهای ترویجی و هوشمندسازی كشاورزی ورود كردهایم.
ناظمی با یادآوری این كه شركتهای پیشرو علاوهبر ارائه محصولات و خدمات با كیفیت، ارتباط مستمر با مشتریان را حفظ كردهاند، گفت: خانواده پیشگامان در كنار توسعه وبسایت و ایجاد بخش فروش آنلاین، برای ارتباطی مستمر با مشتریان اقدام به راهاندازی نرمافزار ارتباط با مشتری مطابق با استانداردهای روز كرده است.
مشاور بازرگانی پیشگامان متذكر شد: خانواده پیشگامان بهعنوان نخستین زنجیره كشاورزی كشور در عینحال كه تلاش دارد با خلق مزیت رقابتی پایدار در لیست 3 گزینه اول خرید مشتریان قرار گیرد؛ حالا كه در چرخه عمر كسبوكار خود در حال گذار از مرحله رشد به مرحله بلوغ قرار دارد و سعی دارد با ارتباط مستمر و دائمی با مشتریان و تقویت مهارت حل مسئله در همه اركان سازمان به گزینه نخست انتخاب مشتریان در بازار تبدیل گردد.
تقدیر از مشتریان برتر
شایان ذكر است؛ از سال 1395 شركت پیشگامان كشتپایدار هر ساله جشن سپاس و تقدیر از مشتریان برتر خود را برگزار میكند كه در این مراسم مختار مهاجر رئیس سازمان جهادكشاورزی گلستان، علیمحمد چوپانی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و كشاورزی گرگان، امیر یوسفی رئیس كمیسیون كشاورزی اتاق بازرگانی گرگان، سمیعی رئیس نظام مهندسی كشاورزی، محمدرضا جامی مدیركل پشتیبانی امور دام، حاج آقای هاشمی موسس شركت بازرگانی هاشمی، آقای اسدالله كبیر ریاست هیات بسكتبال گلستان، زهرا نورا از بانوان فعال دورههای مختلف شورای شهر گرگان در كنار شركتهای بزرگ تأمینكننده نهادههای كشاورزی و فعالان اقتصادی عرصه كشاورزی كشور، مهمان سومین جشن سپاس پیشگامان بودند .
در پایان این مراسم از مشتریان برتر و فعالان اقتصادی كشور در عرصه كشاورزی به ویژه در استانهای گلستان، مازندران و گیلان و خراسانشمالی تقدیر شد. اجرای ساسان كریمی پسر حنجره طلایی ایران و اجرای بخشهای سرگرمكننده محمود شهریاری نیز از برنامههای جانبی و شاد این ضیافت بود.
ماهنامه دام و کشت و صنعت - شماره ۲۲۶ و ۲۲۷ - سال ۱۳۹۷
کارشناسان ما در مورد مشکلات تولید محصولات، که نمیتوانید برای آن جوابی پیدا کنید؛ میتوانند به شما کمک کنند
info@iranAgriMagazine.com