سیاستگذاری کشاورزی
همراه با 4 میلیون بهره‌بردار

همراه با  بانک کشاورزی

همراه با 4 میلیون بهره‌بردار

بانكي كه گوي سبقت اخلاق‌مداري را ربود!

تكريم، جلب رضايتمندي و خشنودي مشتريان، از اصولي است كه در كلام دولتي‌ها به وفور پيدا مي‌شود؛ اما كم پيش مي‌آيد كه در تحقق آن، قدمي برداشته شود.

شايد همين موضوع بود كه انتشار خبر ايجاد صفحه «ارتباط مستقيم با مديرعامل» در پايگاه اينترنتي بانك كشاورزي، تحسين همگان را برانگيخت.

جالب‌توجه آنكه اين امكان، به دستور روح‌الله خدارحمي، رئيس هيات‌مديره و مديرعامل بانك كشاورزي، به منظور تسهيل در ارتباط مستقيم و دوسويه مشتريان و مديرعامل اين بانك ايجاد شد.

ارتباط-با-مدير-عامل  / www.bki.ir

بانك كشاورزي در اين سال‌ها علاوه بر ارائه تسهيلات مورد نياز و مشاركت در توليد، درك معضلات توليدكننده و حمايت از آن‌ها، اقدامات قابل توجهي در راستاي آنچه كه منشور اخلاقي ناميده مي‌شود، صورت داده است چرا كه مردم را اصلي‌ترين سرمايه خود قلمداد كرده و اهتمام خود را در راستاي ارزش آفريني براي مردم و مشتريان و كسب رضايت آنها به كار گرفته است.

فراموش نكنيم زماني كه ترويج فرهنگ تكريم، پاسخگويي و گره‌گشايي از مشكلات مردم به‌عنوان ارزش در يك سازمان حاكم شود مي‌توان اميدوار و مطمئن از آينده و تصميمات آن صحبت كرد. خوشبختانه بانك كشاورزي جزو معدود مراكز بانكداري دولتي است كه تلاش براي ارائه بهترين و روزآمدترين نوع خدمات بانكي به‌ويژه با استفاده از فناوري روز بانكداري الكترونيك در سطح استانداردهاي جهاني را در دستور كار خود قرار داده و با اقدامات نوآورانه-همچون ايجاد صفحه ارتباط با مديرعامل- راه را براي ديگر ارگان‌ها باز مي‌كند.

انعكاس وسيع اين خبر كه به همت مديريت و همكاران روابط عمومي صورت گرفت قطعا موجب خواهد شد تا مشتريان بانك بدون واهمه، به طرح معضلات بپردازند. حضور مديرعامل در مركز ارتباط سبز اين بانك و پاسخ به تماس‌هاي تلفني مشتريان و كاركنان بانك و پرسش‌ها و مطالبات بسيار قابل‌توجه است؛ اما حركت جديد و نوآورانه خدارحمي نه براي چند دقيقه كه اين امكان را براي همه و در هر زمان و مكاني فراهم مي‌كند تا با مديرعامل بانك مورد اعتماد خود صحبت كنند.

بانك كشاورزي، كشاورزان و همه مردم ايران

كسب رتبه دوم جهان

شايان ذكر است كه مردم مداري‌ها مقدمات افتخارات بعدي نيز شد، چراكه به تازگي در خبرها آمد «در رده‌بندي هزار بانك برتر جهان بانك كشاورزي با 314 پله صعود در رتبه نخست بيشترين پيشرفت در خاورميانه و رتبه دوم جهان را كسب كرد»! قابل توجه اينكه در خاورميانه هزاران بانك فعال است كه از بين آن‌ها هزار بانك برگزيده و به‌عنوان برترين بانك‌هاي جهان در رابطه با پيشرفت و نوآوري مورد بررسي و ارزيابي قرار گرفته‌اند و رتبه‌هاي قبلي آن‌ها براساس روند حركت و مديريت جابه‌جا شده است.  بانك كشاورزي كه در بهمن ماه گذشته شاهد مسئوليت پذيرفتن آقاي روح‌الله خدارحمي به‌عنوان مديرعامل و رئيس هيأت‌مديره بود همواره به‌عنوان يك بانك يادگيرنده، پذيراي نوآوري‌ها و پيشرفت‌ها است. به همين دليل اينك با 314 پله صعود، رتبه نخست بيشترين پيشرفت را در خاورميانه و رتبه دوم را در جهان كسب كرده است.

رسانه‌ها، اين موفقيت بزرگ را به خانواده بزرگ بانك كشاورزي تبريك گفته و در انتظار ارتقاء جايگاه بيشتر اين بانك، جذب منابع بيشتر و تأثيرگذاري بيشتر در زندگي روستاييان و كشاورزان -با اقتصادي شدن كشاورزي- هستيم.  به نظر مي‌رسد حركت اخير و رتبه بانك كشاورزي بتواند الگويي براي ساير بانك‌هاي كشور باشد كه همزمان با كسب رتبه در رونق توليد و كسب و كار مشتريان، بتوانيد خدمات الكترونيكي بانك را افزايش داده و رنكينگ خود را در جهان افزايش دهند.

نشریه دام و کشت و صنعت - شماره  ۲۲۲ - سال ۱۳۹۷

مدیر سایت
info@iranagrimagazine.com

به این مطلب امتیاز دهید:

کارشناسان ما در مورد مشکلات تولید محصولات، که نمی‌توانید برای آن جوابی پیدا کنید؛ می‌توانند به شما کمک کنند

info@iranAgriMagazine.com
arrow